Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Filmoteka V živo RTV 365 Raziskujte Več
Domov
Raziskujte
Zadnja priložnost
Za otroke
V živo
Filmoteka
Zgodovina
Seznami
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Zadnja priložnost Za otroke V živo Filmoteka Zgodovina
Seznami
Zaključi urejanje
Moje
Naročnine
Zaključi urejanje
Vse naročnine
Oddaje
Televizija Radio Podkasti

Podjetno naprej

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Oddaja Podjetno naprej je odgovor na spremenjene gospodarske razmere. Prikazujemo primere dobrih praks v podjetništvu, spodbujamo mlade k uresničevanju idej na trgu, predstavljamo okolja in dejavnike, ki vplivajo na poslovanje kot so npr. možnosti različnih virov financiranja, mentoriranje, podpora tehnoloških parkov, podjetniških inkubatorjev. Predstavljamo rešitve na področju trajnostnega razvoja, podnebnih sprememb, pandemije covida-19. Namen je spodbuditi ustvarjalnost in pogum, okoljsko in družbeno odgovornost. V oddaji nastopajo tako tisti, ki šele začenjajo uresničevati svoje ideje kot tudi tisti, ki so z lastno idejo tako rekoč iz nič v »domači garaži« uspeli na trgu, v uresničitev ideje pa vložili veliko trdega dela, svoj čas, denar in nenazadnje tudi sebe..

Ferročrtalič, razvoj in izdelava

25. 10. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Začetki družinskega podjetja FerroČrtalič iz Dolenjskih Toplic segajo v leto 1964. V 57-letni zgodovini so se iz majhne garažne delavnice razvili v enega vodilnih svetovnih podjetij na področju površinskih obdelav in čiščenj, v podjetje s 40 zaposlenimi pa je danes vključena že 4. generacija. Stranke imajo po vsem svetu, pomembnejši trgi pa so, poleg Evropske unije, še Rusija, ZDA, Izrael, Indija in države Jugovzhodne Azije. Njihovi ključni kupci so visokotehnološka podjetja iz letalske, avtomobilske, aditivne industrije in industrije medicinskih implantatov. Vse rešitve in produkti so plod lastnega razvojnega oddelka, za raziskave in razvoj novih tehnoloških rešitev v letalski industriji so leta 2019 kupili celo potniško reaktivno letalo.

Podjetno naprej: Šampinjoni Smuk, gojenje in prodaja gob

18. 10. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Smukovi iz Bevk so se z gojenjem šampinjonov začeli ukvarjati pred 30 leti. Sprva hobi je kmalu postal resen posel, v katerega je danes vključena druga generacija. So največji proizvajalci šampinjonov v Sloveniji; v šestih, računalniško vodenih halah, prilagojenih za gojenje, jih letno pridelajo okrog 420 ton. V podjetju z 20 zaposlenimi so se letos lotili novih izzivov – od marca gojijo še bolj zahtevne ostrigarje, ponudbi pa so dodali tudi sušene šampinjone. Ker jim zmanjkuje prostorov za širitev, je njihov naslednji cilj preselitev celotne proizvodnje v industrijsko cono. V oddaji pa tudi o poslovnih priložnostih na področju pridelave ekoloških jajc in proizvodnje nadomestka mesa.

Podjetno naprej: Evegreen, krožno gospodarstvo

11. 10. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Zagonsko podjetje Evegreen iz Velenja razvija bio-razgradljive, naravi prijazne izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo za različna podjetja. Na začetku podjetniške poti so jim napovedovali, da iz te ideje ne bo kruha; danes sodelujejo z več kot 400 evropskimi industrijskimi partnerji, inštituti in raziskovalci. Njihov prvi izdelek je bil biorazgradljiv cvetlični lonček, sledili so biorazgradljiv frizbi, pa eko nagrobna sveča, njihov zadnji izziv so biorazgradljivi oprimki za športne plezalne stene in embalaža za kreme. V podjetju, ki je že od vsega začetka član največjega evropskega zelenega pospeševalniškega programa Climate KIC, želijo v kratkem okrepiti 4 člansko ekipo in se s trajnostnimi izdelki še bolj uveljaviti na domačem trgu in v tujini. V oddaji pa še dva primera dobrih praks krožnega gospodarstva: Brodka in Love2Bake.

Podjetno naprej: Milan Kuster, prezračevanje prostorov

4. 10. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Gradbeni inženir Milan Kuster je s svojo ekipo inženirjev in slovenskim znanjem skupaj z Nemci ustvaril uspešno poslovno zgodbo s področja prezračevanja prostorov. Do prave ideje je prišel, ko je iskal rešitev za lajšanje težav svoje hčere, ki so jo spremljale alergije in ob tem spoznal pomen kakovosti zraka za zdravje. Čeprav je bila njegova ekipa pred dobrim desetletjem sprva le zastopnik in pooblaščeni proizvajalec nemškega podjetja Lunos, so se z lastnimi rešitvami in domačim, slovenskim znanjem hitro prebili do glavnega razvojnika tega nemškega podjetja in tako pripomogli ne le k njihovemu uspehu, ampak predvsem k uspehu svojega, slovenskega podjetja. Lunos Slovenija, ki za letos načrtuje 8 mio evrov prometa in 2 mio evrov dobička, je tako samostojno podjetje, lastnik Milan Kuster pa je od leta 2017 tudi član uprave nemškega podjetja. V oddaji pa tudi zgodbi o inovativnosti mladih Corona Alert in NoPrintz.

Podjetno naprej: Berk-Vehovar Kompoziti, proizvodnja kolesarskih delov

27. 9. 2021

Jure Berk, nekdanji poklicni kolesar, in Andraž Vehovar, nekdanji vrhunski kajakaš in dobitnik srebrne olimpijske medalje, sta pred sedmimi leti združila moči in ustanovila podjetje Berk-Vehovar Kompoziti, ki v Radomljah razvija in izdeluje butične kolesarske dele iz karbonskih vlaken. Slovijo predvsem po ultralahkih kolesarskih sedežih, primernih tako za vsakdanjo kot profesionalno uporabo; njihov najlažji sedež tehta komaj 75 gramov. Ekipa 8 zaposlenih se je zadnja leta specializirala tudi za izdelavo kolesarskih okvirjev in čevljev; v razvoj slednjih vključujejo tudi najboljše slovenske kolesarje. Prejšnji model jim je pomagal razviti Tadej Pogačar, pri novem sodelujejo z Matejem Mohoričem. Podjetju, ki pod lastno blagovno znamko izvaža izdelke v več kot 60 držav po vsem svetu, je lani uspel še en podvig – izdelali so cestno kolo, težko le slabe štiri kilograme.

Podkrižnik, proizvodnja pogonske tehnike

20. 9. 2021

Družinsko podjetje Podkrižnik se je v treh desetletjih specializiralo za proizvodnjo pogonske tehnike in se ukvarja z avtomatizacijo pametnih zgradb. Veliko možnosti za širitev so v podjetju prepoznali tudi na področjih električne mobilnosti in robotike, na katerih razvijajo nove izdelke s svojo blagovno znamko. Tako sledijo viziji postati eno od vodilnih razvojnih podjetij na področju inteligentne pogonske tehnike na svetu. V sodobni, visoko avtomatizirani tovarni v Nazarjah sta danes 202 zaposlena, še 90 jih zaposlujejo v nemški družbi ORA Drive, ki so jo leta 2018 kupili od podjetja Bosch. V obeh podjetjih so lani ustvarili 42 milijonov evrov prihodkov, največ na trgih Evropske unije. Družina se ponaša še s postavitvijo razkošnih kampov s šotori in trajnostnih hišk in svoj posel pod blagovno znamko Charming Slovenia v zadnjih letih širi tudi v zeleni turizem.

Podjetno naprej: Kamp Menina, turizem

13. 9. 2021

Ohranjati kamp na najvišji ravni, stalno dodajati novo ponudbo, je glavno vodilo Jureta Kolenca, ki je leta 2000 v Varpolju pri Mozirju kupil zapuščen kamp in ga v dobrih dveh desetletjih razvil v enega najboljših slovenskih kampov. Družinski Kamp Menina je danes odprt vse leto, saj ponuja tudi možnost najema lesenih mobilnih eko hišk in luksuznih glampinških hišk z zasebno savno in masažno kadjo; na 8 hektarih zemljišča je prostora za 250 družin. Gostje, ki prihajajo iz 17 držav, cenijo predvsem bogato dodatno ponudbo, od sprostitvenega centra do bogatega izbora športnih dejavnosti. Kar petino prihodkov, letos jih načrtujejo milijon evrov, ustvarijo s teambuildingi. Kamp Menina je leta 2018 kot prvi v Sloveniji prejel certifikat Zeleni ključ za odličnost in trajnostno delovanje v turizmu.

Posestvo Saksida, turizem z vinarstvom

28. 6. 2021

Z vini se družina Saksida iz Zalošč pri Dornberku ukvarja že od sredine 19. stoletja; vajeti družinske kmetije ima danes v rokah že peta generacija. Ingrid, ki je pred 12 leti prevzela kmetijo od staršev, je ena redkih vinark v pretežno moški dejavnosti. Ona je glavna v kleti, njen mož Marko pa v kuhinji; njun adut je spajanje turizma z vinarstvom. Leta 2006 so na posestvu začeli sprejemati prve avtodome, nato so kamp povečali, uredili parcele za šotore, postavili pet hišic in danes lahko sprejmejo do 200 gostov. Pred osmimi leti so ponudbi dodali še gostinstvo. Začetek letošnje sezone je zaradi epidemije slabši od pričakovanj, za poletni čas pa imajo že veliko rezervacij, tudi iz tujine. Že prej so na njihovem posestvu dopustovali pretežno tuji gostje, zlasti iz Beneluksa, Nemčije in Avstrije.

Sašo Knez, letalska industrija

21. 6. 2021

Trboveljčan Sašo Knez se je letalstvu zapisal pri rosnih 15 letih, podjetništvu pa leta 2008, ko je s partnerji ustanovil visokotehnološko podjetje s področja letalske industrije. V podjetju AFormX, ki danes šteje 8 zaposlenih, tudi dve inženirki letalstva, med drugim izdelujejo in sestavljajo ultralahka letala in sestavljene dele za letalsko industrijo ter razvijajo simulatorje letenja v navidezni resničnosti. Njihovi simulatorji, ki omogočajo učenje čistim začetnikom, v svojem segmentu še nimajo prave konkurence. S simulatorji uspešno nastopajo na globalnem trgu, uporabljajo pa jih tudi v Knezovem hčerinskem podjetju Akademija 4, letalski šoli, ki je mešanica letalske tradicije in visoke tehnologije in ki svoje znanje prodaja po celem svetu. V podjetjih AFormX in Akademija 4 za letos načrtujejo 0,5 milijona evrov prihodkov, ves dobiček pa bodo vložili v razvoj.

Civis, usposabljanje za varnost pri delu

14. 6. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Mariborsko podjetje Civis, ki sta ga pred 20 leti ustanovila prijatelja in sodelavca Dušan Bezjak in Dejvi Ružič, je danes eno vodilnih slovenskih podjetij na področju usposabljanja delavcev iz varnosti in zdravja pri delu, varstva pred požarom, nevarnimi kemikalijami, poznavanja ekologije, na področju uvajanja kakovosti v podjetja in izpolnjevanja različnih mednarodnih standardov. Za podjetje s 16 zaposlenimi je bila velika prelomnica leto 2018, ko je postavilo lastni učni center, v katerem usposablja delavce za posebej nevarna dela, denimo na dvižnih ploščadih, gradbenih odrih, v utesnjenih in zaprtih prostorih. Okrog 20 odstotkov storitev opravljajo tudi za stranke iz tujine; njihov cilj je postati mednarodno prepoznavno podjetje z licencami za usposabljanje delavcev na najzahtevnejših gradbiščih po vsem svetu.

Sončni raj, kmetovanje in turizem

7. 6. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Petra in Bogdan Mak, ekonomistka in inženir lesarstva, sta se pred šestimi leti zaradi želje po stiku z naravo odločila za nakup zapuščene kmetije v Vodolah pri Mariboru in iz nje z inovativnim pristopom ohranjanja naravne raznovrstnosti in trajnostnega razvoja ustvarila uspešno posestvo Sončni raj. Danes kmetujejo na 15 hektarjih, njihova najpomembnejša panoga pa je pridelava in predelava industrijske konoplje. Poleg lastnih izdelkov iz konoplje, zelišč, žit, sadja in medu za obiskovalce pripravljajo tudi številne spremljevalne dogodke, kot so hoja po žerjavici, učne sprehajalne poti, prikaz permakulturnega vrtnarjenja, učni čebelnjak. Na posestvu so pred tremi leti postavili najdaljši dvosmerni zipline v Sloveniji, lani še prvo fontano vin na Štajerskem, najnovejša pridobitev pa bodo lesene počitniške hiške, v katerih bo prostora za 10 gostov.

Maja Kosi, izdelava opreme za pse

31. 5. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. 20 letna študentka ekonomije Maja Kosi je svojo podjetniško pot pričela pri komaj 15. letih; izziv je, kljub veliki konkurenci na trgu, našla v modnih dodatkih za pse. Sprva je pasje šale, rutice, ovratnice in igrače izdelovala bolj za hobi, a je kmalu ugotovila, da je to pravi posel zanjo. Ustvarila je blagovno znamko Doggy Lilly in odprla lastno spletno trgovino ter začela osvajati tuje trge. Svoje izdelke je doslej prodala že v več kot 35 držav po vsem svetu, največ v ZDA. Mlada podjetnica obožuje izzive in pogumno sledi načelu, da je mogoči doseči vse, če si pripravljen vložiti čas, energijo in vztrajati do konca. Načrtuje tudi razširitev ponudbe za mačke.

Snopje, gradnja hiš iz naravnih materialov

24. 5. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Ljutomersko podjetje Snopje je pred desetletjem tržno nišo našlo v gradnji hiš iz naravnih materialov. Z inovativnim pristopom, lastno konstrukcijo sten iz lesa in slamnatih bal, se v podjetju z 10 rednimi in 6 zunanjimi sodelavci vračajo k tradiciji in uporabi lokalnih materialov. Družinske hiše iz lesa, slame, trstike, apna in gline postavljajo tudi v Avstriji, na Hrvaškem in v Nemčiji, ponudbo pa so razširili še na glamping hiške; ob Blaguškem jezeru so jih lani postavili 16 in še 33 manjših šotorišč, njihov naslednji projekt bo postavitev glampinga v Ljubljani.

Sirarstvo Orešnik, reja koz in pridelava sira

17. 5. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Poslovni uspeh je ozko merilo in nič ne pove o življenju samem, pravita Irena in Dejan Orešnik, ki sta v Šentjoštu nad Horjulom v dobrega četrt stoletja skupaj s štirimi otroki iz nič ustvarila uspešno zgodbo rejcev koz in sirarjev. Na eni najbolj znanih sirarskih ekoloških kmetij v Sloveniji, ki je zrasla iz želje po svobodi in stiku z naravo, danes obdelujejo 12 hektarov travnikov, redijo 80 koz sanske pasme, iz kozjega mleka pa od velike noči do božiča ustvarjajo 20 različnih izdelkov. Poznani so predvsem po sirih, ki jih drugi v Sloveniji ne delajo ali pa jih delajo v zelo majhnih količinah; sire iz kislega mleka, mehke sire z rdečo mažo, sire z modro plesnijo v testu in druge uporabljajo v priznanih slovenskih restavracijah, po njihovih izdelkih pa povprašujejo tudi v tujini.

Eligma, kriptoplačevanje

10. 5. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Skupina navdušencev nad tehnologijo veriženja blokov in kriptovalutami je ustvarila zagonsko podjetje Eligma, ki je v zgolj treh letih preraslo v podjetje z najhitreje rastočim sistemom za obdelavo kriptovalutnih plačil na svetu. Mlada ekipa okrog 50-tih zaposlenih, ki v povprečju šteje komaj 27 let ima ves svet na dlani – s svojim produktom GoCrypto, ki trgovcem omogoča sprejemanje kriptovalutnih plačil je pritegnila svetovno javnost, rešitev uporabljajo v 64 državah na več kot 68.000 lokacijah, sprejemajo jo tako švicarski butiki kot restavracije na Antigvi, nedavno pa je bil na Hrvaškem prek sistema GoCrypto z Bitcoinom kupljen tudi prvi avtomobil. Že od začetka si v mladem podjetju, ki ga vodi Dejan Roljič, prizadevajo za popolno transparentnost tega inovativnega načina plačevanja in za izpolnjevanje vseh zakonskih zahtev.

Optiweb, Digitalna Agencija

3. 5. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Miha Lavtar, ustanovitelj in direktor škofjeloškega podjetja Optiweb je svojo podjetniško pot pričel pri komaj 19 letih, v 12 letih pa mu je uspelo zgraditi uspešno, hitro rastoče podjetje, katerega prihodki naj bi letos presegli 3 milijone evrov. Ekipa več kot 60-ih sodelavcev podjetjem pomaga pri celostnem digitalnem nastopu na spletu, od načrtovanja digitalne strategije in razvoja spletne strani, trgovine in aplikacije, do izvedbe marketinške strategije na najrazličnejših digitalnih kanalih. Največ strank imajo v Sloveniji, povečuje pa se tudi število tujih naročnikov; letos jih bo že več kot 20 odstotkov. Podjetje slovi kot eno izmed najbolj zaposlenim prijaznih podjetij pri nas. Kot pravi Miha Lavtar, je njegova vizija razvijanje podjetij s srcem in dušo, kar mu je prineslo že kar nekaj uglednih nagrad za dobre kadrovske prakse.

Kingsbox, spletna prodaja športne opreme

26. 4. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Kako iz hobija ustvariti donosen posel? S trdim delom, vztrajnostjo in veliko poguma, pravita Luka Železnik in Dejan Kobal. Začela sta kot študenta v domači garaži s 1500 evri v žepu in uspelo jima je - v samo petih letih sta postavila eno vodilnih podjetij na področju spletne prodaje športne opreme z lastno blagovno znamko Kingsbox. Sprva sta imela le nekaj uteži, danes imata 6000 različnih izdelkov, ki jih po njunih zamislih izdelujejo večinoma evropski proizvajalci. Pandemija covida-19 pa ju je izstrelila med zvezde - profesionalne telovadnice so se zaprle in ljudje so začeli vaditi doma. Tako za letos načrtujeta 7,3 milijona evrov prihodkov.

Mediade, vsebinski marketing

19. 4. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Edita Krajnović je inovatorka, motivatorka in strokovnjakinja na področju vsebinskega marketinga in strategije, ki se rada uči in rada poučuje. Po študiju ekonomije je poklicno pot začela v akademskem okolju, nato je nabirala izkušnje kot menedžerka v slovenskih podjetjih, leta 2005 pa je sprejela izziv, stopila na samostojno podjetniško pot in soustanovila podjetje Mediade. Med drugim je vodja metodologije izbora Zlata nit in Gazela, predavateljica, avtorica številnih strokovnih člankov o vodenju, soustanoviteljica projekta Inženirke in inženirji bomo!, družbeno odgovorne kampanje Inženirka leta, idejni vodja slovenskega kvIZUMA. Ekipa Mediade, ki šteje sedem redno zaposlenih, tri pogodbene in še 13 drugih zunanjih sodelavcev, je ponosna, da s storitvami marketinga, inovacijskega komuniciranja in prenosa znanj prispeva tudi k uspehu slovenskih podjetij, ki so med najboljšimi na svojem področju tudi na globalnem trgu.

Mesi, visokotehnološko podjetje

12. 4. 2021

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Oddaja Podjetno naprej je odgovor na spremenjene gospodarske razmere. Prikazujemo primere dobrih praks v podjetništvu, spodbujamo mlade k uresničevanju idej na trgu, predstavljamo okolja in dejavnike, ki vplivajo na poslovanje kot so npr. možnosti različnih virov financiranja, mentoriranje, podpora tehnoloških parkov, podjetniških inkubatorjev. Predstavljamo rešitve na področju trajnostnega razvoja, podnebnih sprememb, pandemije covida-19. Namen je spodbuditi ustvarjalnost in pogum, okoljsko in družbeno odgovornost. V oddaji nastopajo tako tisti, ki šele začenjajo uresničevati svoje ideje kot tudi tisti, ki so z lastno idejo tako rekoč iz nič v »domači garaži« uspeli na trgu, v uresničitev ideje pa vložili veliko trdega dela, svoj čas, denar in nenazadnje tudi sebe.

Opikar, čisti prostori

29. 3. 2021

Od svetovne gospodarske krize leta 2008 do pandemije covida-19 smo predstavili 400 zgodb o uspehu. Zdaj pa je čas, da gremo s pravo idejo Podjetno naprej - tako kot številna slovenska podjetja, ki kljub zaostrenim razmeram na trgu prepoznavajo nove poslovne priložnosti. V prvi oddaji bomo spoznali inovativnost družinskega podjetja Opikar iz Logatca, ki že vrsto let skrbi za čiste prostore, zrak in vodo. Njihovi naročniki so svetovno znane farmacevtske in biotehnološke korporacije kot so Bionetch, GSK in Bayer Pharma. Še posebej so se specializirali za montažo sten in stropov čistih prostorov, pandemija covida-19 pa jih je spodbudila k lastnemu razvoju in proizvodnji steklenih modularnih operacijskih dvoran, ki zagotavljajo najvišjo stopnjo čistosti. Povpraševanje po tovrstnih dvoranah dobivajo z vseh koncev sveta.